Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq: Gamat Asli

1. Bolehkah saya minum ubat bersama-sama dengan Gamat Asli?

Gamat Asli adalah 100% alami tanpa bahan kimia ekstrak ditambah dan dengan demikian tidak boleh menimbulkan efek samping. Namun, jika anda berada di ubat, kami menyarankan anda untuk membawanya 30 minit hingga 1 jam selepas minum Gamat Asli untuk memastikan kesannya.

2. Apakah hal itu menyebabkan kesan sampingan?

Gamat merupakan suplemen alami dan tidak menimbulkan kesan samping. Beberapa pengguna mungkin akan mengalami 'krisis penyembuhan' selepas mengambil produk sebagai tubuh menetapkan fungsinya.

3. Bolehkah wanita hamil mengambil Gamat Asli?

Selamat bagi wanita hamil untuk mengambil produk ini kerana mencegah anemia, meningkatkan kesihatan usus, mengatur haid dan meningkatkan kestabilan janin.Namun, ibu hamil digalakkan untuk mengambil selepas melahirkan untuk mengelakkan masalah yang tidak perlu.

4. Bolehkah pesakit yang telah sembuh dari kanser mengambil produk ini?

Gamat Asli mengandungi sejumlah bahan aktif yang dapat membantu dalam menguatkan sistem kekebalan tubuh. Sebagai contoh: muco-polisakarida dapat meningkatkan kekebalan, mengurangkan kesan sampingan selepas rawatan radioterapi dan kemoterapi. Oleh kerana itu, Gamat Asli adalah suplemen yang sangat baik untuk pesakit kanser sembuh.

5. Bolehkah pesakit tekanan darah tinggi mengambil produk ini?

Gamat Asli membantu melebarkan pembuluh darah, menjaga elastisitas pembuluh darah dan viskositas darah. Muco-polisakarida mempunyai kesan anti-trombotik, dan dengan demikian dapat membantu untuk menetapkan tahap tekanan darah.Mengurangkan pengambilan garam dan bersenam secara teratur akan meningkatkan kesan.

6. Bolehkah seseorang alergi terhadap makanan laut mengambil produk ini?

Orang-orang dengan sistem kekebalan tubuh lemah lebih akan bertindak balas terhadap beberapa alergen untuk menghasilkan antibodi yang menyebabkan gejala alergi. Disarankan untuk bermula dengan sejumlah kecil Gamat. Dengan demikian, hal ini membolehkan badan beberapa waktu untuk menyesuaikan dan menetapkan respons. Seiring waktu, reaksi alergi harus hilang.

7. Siapa yang memerlukan produk ini?

Gamat Asli membantu dalam meningkatkan kesihatan tubuh, menunda penuaan, membina semula tenaga dan baik untuk kanser, hipertensi, dan penyakit jantung dll Jadi sangat sesuai untuk orang-orang lemah, orang yang menggunakan banyak kekuatan otak, orang berusia, setelah operasi atau penghantaran , sub-status kesihatan kumpulan dll

8. Bagaimana mengambil produk ini?

Pengambilan satu sudu makan setiap kali, dua kali sehari.

9. Apakah ini rasa amis produk?

Tidak sama sekali. Melon rasa telah ditambah ke produk ini untuk meningkatkan rasa sehingga cocok untuk segala usia.

1 comment: