Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq : Suremen

1. Apa penyebab disfungsi ereksi (DE)?

Gaya hidup hari ini terdiri dari banyak faktor risiko yang menyumbang terhadap ED, termasuk pola makan yang tidak sihat / obesiti, kurang olahraga, merokok, minum, bekerja dan emosional stres, diabetes dan sebagainya. Juga pada usia sekitar 40-50 tahun, kadar hormon laki-laki akan mula menurun. Ketika androgen turun ke tahap tertentu, siri gejala fisiologi dan psikologi akan muncul. Hal ini disebut andropause atau Menopause Lelaki dengan penurunan gairah seks dan kemampuan seks, kecemasan dan emosi panas, keletihan dan lain-lain.

2. Apa fungsi dari Suremen?

Ini memberikan pendekatan yang menyeluruh untuk memulihkan kesihatan lelaki. Ini membantu untuk meningkatkan kekuatan mereka, meningkatkan fungsi ginjal, meningkatkan ghairah seksual, meningkatkan kekerasan zakar dan daya tahan, meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma dan mengurangkan buang air kecil di malam hari.

3. Apa bahan aktif dalam produk ini?

a) Cordyceps:
• Anti-bakteria
• Meningkatkan penggunaan oksigen badan, menurunkan konsumsi oksigen, meningkatkan peredaran darah dan meningkatkan fungsi seksual.
• Meningkatkan jumlah sperma, memperbaiki fungsi seksual dan tegang.
pengeluaran • Merangsang tubuh oksida nitrik di zakar untuk meningkatkan aliran darah dan mencetuskan ereksi.
• Detoksifikasi, meningkatkan kekebalan tubuh dan meningkatkan metabolisme.

b) Terrestris Tribulus:
• meningkatkan fungsi ginjal, meningkatkan reproduktivitas laki-laki, merangsang pembentukan sperma, mengaktifkan sel-sel Sertoli aktiviti, dan meningkatkan hasrat seksual.

4. Siapa yang tidak sesuai untuk mengambil produk ini?

Produk ini tidak sesuai untuk pesakit dengan penyakit jantung, diabetes, hipertensi atau orang yang berada di bawah rawatan perubatan. Orang-orang dalam kategori ini harus mendapatkan nasihat perubatan sebelum dikonsumsi.

5. Bagaimana mengambil produk ini?

Ambil 2 kapsul selepas makan malam dan mengelakkan kopi dan teh selama 2 jam sebelum dan selepas pengambilan.

6. Mengapa memilih Al-Insan Suremen?

Hal ini dirumuskan dengan bumbu yang berkesan dan bahan. Ini menyediakan pendekatan holistik untuk memulihkan kesihatan lelaki! Ini tidak mengandungi ubat, selamat untuk digunakan, membantu untuk mengembalikan tenaga vital, menguatkan fungsi ginjal dan memanjangkan ereksi. Hal ini juga mempromosikan pengeluaran sperma dalam hal kuantiti dan kualiti.

No comments:

Post a Comment