Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq : Noni Ekstrak

1. Mengapa kita perlu memilih Noni Extract?

Hal ini jelas bahawa buah Noni mempunyai nilai gizi sangat tinggi. Hal ini kaya akan proxeronine dan proxeronase, yang akan berubah menjadi xeronine dalam saluran usus manusia. Xeronine merupakan alkaloid yang boleh mengaktifkan protein serta sel-sel tubuh, melindungi fungsi normal sel-sel tubuh, mengatur sekresi hormon, meningkatkan fungsi kortisol. Noni Ekstrak dibuat dari buah noni asli. Ini adalah 90% noni jus alam dan blueberry 10% dan jus anggur, dengan air tidak ada tambahan. Ini benar-benar alami dengan enzim aktif.

2. Bagaimana mengambil produk ini?

Muat turun 7-10 titis pada hari dalam 1 / 2 hingga 1 cawan air pada waktu perut kosong atau penuh.

3. Apa fungsi dari Noni Ekstrak?

Noni Ekstrak merupakan antioksidan, anti-tumor, menggalakkan regenerasi sel, meningkatkan sistem kekebalan, meningkatkan fungsi jantung, menurunkan tekanan darah, meningkatkan pembersihan usus besar, memiliki Anti-keradangan dan anti-bakteria.

4. Siapa yang memerlukan produk ini?

Sangat cocok untuk usia menengah, untuk orang yang baru saja sembuh dari penyakit, orang dengan sistem kekebalan tubuh pesakit miskin dan arthritis. Namun, tidak dianjurkan bagi wanita menyusui hamil atau.

5. Dapat Noni Ekstrak membantu dalam management berat badan?

Noni Ekstrak bukan merupakan produk pelangsing tetapi membantu mengatur berat badan melalui cara semulajadi. Bagi orang-orang kurus, ia meningkatkan penyerapan nutrisi dan berat badan. Di sisi lain, Noni Ekstrak membantu membakar lemak yang berlebihan dan membantu memerangi obesitas yang disebabkan oleh metabolisme abnormal.

6. Dapat Noni Ekstrak diambil bersama-sama dengan kopi atau teh?

Ekstrak Noni mengandungi xeronine yang merupakan alkaloid tanaman yang sangat mirip dengan alkaloid ditemui dalam kopi dan teh. Protein reseptor dalam tubuh mungkin tidak dapat membezakan xeronine dari alkaloid yang lain. Jadi, lebih baik untuk mengambil produk minimal 1 jam selepas atau sebelum kopi atau teh untuk mengelakkan gangguan.

7. Bolehkah seseorang mengambil Noni Ekstrak sementara dia mengambil ubat?

Ekstrak Noni adalah makanan yang boleh memberikan fungsi sinergis dan meningkatkan kesan suplemen kesihatan yang lain dan ubat-ubatan. Namun, jika anda merasa tidak selesa mengambil mereka bersama-sama, sila mencari nasihat daripada doktor.

8. Adakah saya perlu mengambil secara berterusan selepas kesihatan saya telah membaik?

Ekstrak Noni selalu akan membuat pendamping sihat, dan terutama jadi jika anda mempunyai kebiasaan makan yang tidak sihat yang sering menyebabkan penyakit.Anda boleh memilih untuk berhenti selama satu bulan dan meneruskan sesi lain untuk rawatan.

9. Bolehkah orang yang telah menjalani transplantasi organ mengambil produk ini?

Tidak dianjurkan. Hal ini kerana Noni Ekstrak dapat meningkatkan kekebalan tubuh dan boleh menyebabkan penolakan tubuh terhadap organ baru. Ini juga berlaku untuk transplantasi kornea.

10. Bolehkah saya menghentikan ubat-ubatan saya jika kesihatan saya telah membaik setelah minum produk ini?

Noni Ekstrak hanya makanan fungsional. Ini mungkin membantu meningkatkan banyak keadaan tetapi anda disarankan untuk selalu mencari nasihat perubatan daripada doktor.

11. Apakah Noni Ekstrak aman untuk dikonsumsi?

Noni mempunyai sejarah nilai ubat selama lebih dari 2000 tahun. Selain itu, FDA (Makanan dan Obat Pentadbiran Amerika) juga dinilai buah Noni sebagai GRAS, yang bermaksud "Umumnya Diakui Sebagai Safe".

12. Mengapa tidak menghasilkan 100% Noni Ekstrak bukan menambah jus blueberry dan anggur?

Bahan ini tidak hanya meningkatkan rasa, tetapi juga meningkatkan kesan Noni.'Anggur' mengandungi vitamin A, B1, B2, C, protein, asid amino dan mineral. 'Blueberry' mengandungi antosianin tertinggi di antara semua buah-buahan dan sayur-sayuran.

No comments:

Post a Comment