Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

CryoBac 1-6-3

Menurut pakar-pakar kesihatan dunia, penyakit kanser dijangkakan akan mendahului penyakit jantung dan menjadi pembunuh nombor 1 pada tahun 2010! Menurut laporan dari National Cancer Registry tahun 2002, 1 daripada 5 orang rakyat Malaysia dijangka akan menghidapi penyakit kanser sepanjang hayatnya. Kanser kolorektal adalah kanser yang paling kerap dihidapi oleh kaum lelaki dan kedua kerap bagi kaum wanita.

Kajian-kajian telah menunjukkan probiotik boleh mencegah kanser. Flora usus yang seimbang dapat menghasilkan sistem pencernaan yang sihat. Tetapi, gaya hidup kini dan tabiat pemakanan yang tidak sihat mengakibatkan pertumbuhan bakteria-bakteria berbahaya dalam usus. Bakteria berbahaya yang berlebihan akan menyebabkan bahan-bahan toksik meresap masuk ke dalam darah, mengakibatkan toksin kepada badan lalu mengakibatkan masalah-masalah penghadaman seperti: sembelit, cirit-birit dan kembung perut. Masalah pencernaan yang kronik akhirnya akan mengakibatkan kanser! Probiotik membantu untuk mencegah pertumbuhan bakteria berbahaya, melegakan masalah sistem pencernaan serta mencegah kanser. Untuk menjaga kesihatan sistem pencernaan anda, probiotik merupakan pilihan bijak anda!

Terdapat banyak probiotik di pasaran, adakah anda memilih probiotik yang betul? Adakah ia berkesan? Kebanyakan probiotik di pasaran akan terbunuh semasa melalui saluran penghadaman. Dengan adanya teknologi Cryo Protection, Cryo-Bac 1-6-3 ianya terbukti secara klinikal dapat menyampaikan probiotik yang aktif ke usus dan kolon kita. Cryo-Bac 1-6-3 memperoleh probiotic dari susu manusia. Oleh itu, keserasiannya terhadap badan kita terjamin! Cryo-Bac 1-6-3 memang berkesan kerana ia menghantar probiotik yang betul dengan kuantiti yang cukup ke tempat yang sesuai!

Fungsi-fungsi:
• Mengekalkan flora yang seimbang dalam usus
• Mengurangkan masalah sistem pencernaan dan sembelit
• Mencegah pertumbuhan bakteria berbahaya seperti: E.Coli, Salmonella, H.Pylori dan sebagainya
• Membantu dalam penyerapan nutrien
• Meningkatkan sistem imun

Cryo-Bac 1-6-3
1 - satu-satunya jenis formula yang tersendiri dari Eropah!
6- 6 strain bakteria baik yang berasal dari manusia.
3- 3 zon yang penting (Kuantiti yang cukup! Bakteria baik yang betul! Saluran yang sesuai!)

Cara penggunaan:
Ambil satu kapsul sebelum makan, dicadangkan makan semasa perut kosong iaitu pada waktu pagi ataupun sebelum tidur.

No comments:

Post a Comment