Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Pendant Lima Elemen (Wu Xing)

Wu Xing atau Teori Lima Elemen telah diresapi dalam pemikiran dan falsafah Cina. Teori ini biasanya dijumpai dalam bidang-bidang seperti astrologi Cina; Feng Shui; perubatan tradisional Cina; silat dan muzik. Lima elemen ini adalah Kayu; Api; Tanah; Logam dan Air… setiap elemen mengandungi ciri dan sifat semulajadi tersendiri, mereka saling mempengaruhi di antara satu sama lain.

Mengikuti Teori Lima Elemen, masyarakat Cina mempercayai bahawa personaliti individu, perhubungan sosial, kesihatan dan nasib seseorang adalah dipengaruhi oleh lima elemen ini.

Lima Elemen dalam diri kita dapat diketahui melalui tarikh lahir kita, di mana kekurangan atau berlebihan elemen dalam badan kita akan mempengaruhi hidup kita.
Pendant Lima Elemen yang menggunakan Teori Lima Elemen ini dapat meningkatkan elemen yang kekurangan di badan kita. Kombinasi Terapi Elemen, Sinar Infra-merah dan Negatif Ion di dalam pendant yang berkuasa ini merupakan cara yang inovatif dan bijaksana bagi mengubah nasib seseorang. Pendant Lima Elemen direka dengan mengikut sifat tersendiri seseorang. Oleh itu, ia merupakan cara yang berkesan bagi memperbaiki nasib seseorang.

Pakailah Pendant Lima Elemen yang sesuai hari ini supaya kesihatan, perhubungan social dan nasib anda menjadi lebih baik!

No comments:

Post a Comment