Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq : Enzy 8 Enriched

1. Apa itu enzim?

Enzim adalah protein aktif terdiri daripada lebih daripada 20 jenis amino esensial, asam vitamin dan mineral. Enzim diperlukan dalam semua proses metabolisme. Semua fungsi fisiologi dalam tubuh manusia memerlukan enzim kerana mereka membantu untuk mengaktifkan sel-sel, meningkatkan metabolisme, meningkatkan pencernaan dan ekskresi. Ketika tubuh kekurangan enzim, itu akan mengalami gangguan pencernaan, sel-sel akan kekurangan tenaga, metabolisme tidak dapat berjalan dengan berkesan, ringkasnya, bila ada enzim, tidak ada ada kehidupan.

2. Apa itu enzim pencernaan?

enzim pencernaan adalah protein katalitik khusus yang membantu untuk mencerna makanan sehingga tubuh dapat menyerap nutrisi daripada makanan. Makanan seperti daging dan sayur-sayuran harus mengandungi enzim pencernaan mereka sendiri.Namun, suhu enzim sangat sensitif dan mudah hancur di bawah suhu memasak yang paling. Dengan demikian tubuh akan perlu menggunakan sandaran sendiri enzim untuk mencerna makanan terhad tetapi ini akan terus membebani sistem badan.

3. Adakah produk ini memberikan krisis penyembuhan, jika ada, selama pengambilan?

Penyembuhan krisis adalah sebuah fenomena bahawa pengalaman beberapa ketika mengambil suplemen. Krisis penyembuhan umum adalah haus, sembelit, sakit kepala, sering buang air kecil dan lain-lain. Beberapa orang mungkin mempunyai respons yang kuat sementara yang lain, yang lebih lemah. Namun demikian, tanggapan ini bersifat sementara. Anda disarankan untuk minum lebih banyak air untuk mempercepatkan proses detoksifikasi dan memberikan hasil yang lebih baik.

4. Adakah anak-anak perlu mengisi enzim?

tubuh anak-anak masih terus berkembang. Sebahagian besar sistem tubuh yang tidak sepenuhnya belum dewasa, maka kemampuan untuk mensintesis enzim rendah.Semburan di enzim untuk anak tentu akan membantu meningkatkan fungsi tubuh mereka, khususnya selama tahun-tahun pertumbuhan yang vital. Oleh kerana itu, suplemen enzim yang baik untuk anak-anak tetapi mereka perlu kuantiti yang lebih kecil, lebih disukai 1 sachet sehari.

5. Adakah produk tersebut tidak sesuai untuk saya jika saya tidak mempunyai kemajuan yang signifikan?

respon individu untuk suplemen kesihatan mungkin berbeza. Beberapa mungkin merespon dengan cepat dan beberapa lebih lambat. Sila bersabar dan anda akan melihat peningkatan secara berperingkat, misalnya: lebih kuat kekebalan, lebih energik dan lain-lain.

6. Apakah perbezaan antara Enzy8 dengan produk lain yang serupa yang terdapat di pasaran?

Enzy8 mengandungi 5 jenis enzim pencernaan manusia yang berpusat. Ini adalah kompleks enzim yang dapat menyediakan 5 fungsi enzimatik untuk tubuh dan membantu dalam pencernaan, sehingga membantu dalam menjaga keseimbangan antara enzim pencernaan dan enzim metabolisme. Enzy8 diekstrak dan dibuat menjadi serbuk, yang lebih stabil. Selain itu, alami dan high secara ketat dikawal, tanpa menambah aditif dan dengan demikian 100% aman untuk dikonsumsi untuk memberikan fungsi multi gizi.

7. Bagaimana untuk mengambil produk ini?

Larutkan 1 sachet Enzy8 Diperkaya ke dalam 260ml air sejuk dan mengambil 1-2 kali sehari dengan makanan.

8. Bolehkah pesakit diabetes mengambil produk ini?

Orang dengan diabetes atau glukosa darah tinggi boleh mengambil produk ini kerana Xylo-oligosacharides dan inulin dalam produk kaya serat larut dan boleh melambatkan pencernaan dan penyerapan nutrisi, sehingga tidak akan meningkatkan kadar glukosa darah dan memberikan kalori rendah.

9. Cara untuk mengisi enzim dan mengapa saya perlu mengisi enzim?

Anda boleh mengisi enzim dengan mengamati diet seimbang, gaya hidup sihat dan mengambil suplemen enzim. Sebahagian besar makanan yang kita ambil hari ini dimasak dan sebahagian besar enzim rosak semasa memasak. Oleh kerana itu, tidak mudah untuk mengisi enzim melalui diet harian kita. Selain itu, faktor-faktor seperti pencemaran udara, pencemaran air, racun perosak, ubat-ubatan, pengawet dll, akan langsung atau tidak langsung mempengaruhi fungsi enzim. Dengan demikian, cara yang paling boleh dipercayai untuk mengisi enzim adalah melalui mengambil suplemen enzim.

No comments:

Post a Comment