Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq: CryoBac 163

1. Apakah probiotik?

Probiotik adalah bakteria bermanfaat yang tinggal di usus manusia. Bakteria ini dapat membantu meningkatkan proses metabolisme yang membuat zat-zat bermanfaat yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia itu sendiri, untuk contohnya. Vitamin K. Kurangnya bakteria, atau ketidakseimbangan dalam flora tersebut akan melemahkan sistem kekebalan tubuh dan menyebabkan penyakit. Jadi sangat penting bagi bakteria untuk berada pada tahap optimum untuk menjaga kesihatan yang diingini. Miscellaneous probiotik, termasuk: Lactobacillus, bifidus, ragi, Lactobacillus bulgaricus, dll, dapat menstabilkan komposisi bakteria usus, menghalang pertumbuhan bakteria berbahaya, sehingga meningkatkan kapasiti imunisasi pada saluran pencernaan.

2. Mengapa kita perlu mengisi probiotik?

Kita hidup di udara, lingkungan stres dan pencemaran air yang buruk, pola makan sehari-hari kita sering tidak sihat. Kami mengambil terlalu banyak daging dan lemak, terlalu banyak halus dan makanan olahan, dengan mencukupi asupan serat. Ada penggunaan berlebihan antibiotik dan ubat sintetik. Akibatnya, flora usus badan kita terpengaruh, termasuk, kuantiti komposisi dan keseimbangan. Ketidakseimbangan flora usus in vivo akan menyebabkan pelbagai penyakit yang mematikan. Tidak dapat dinafikan bahawa kita perlu mengisi dengan probiotik untuk mengelakkan penyakit tersebut.

3. Berapa lama saya perlu turun untuk melihat kesan?

Hal ini berbeza antara individu. Secara umum, kesan dapat dilihat dalam 3-5 hari, terutama pada peningkatan frekuensi buang air besar dan perubahan konsistensi tinja kecuali untuk orang dengan masalah pencernaan.

4. Apa bentuk terbaik dari probiotik dikomersialisasikan? Cair atau padat? Serbuk atau kapsul?

Secara umum, umur simpan produk probiotik cair 'hanya dua minggu dan harus disimpan di dalam peti ais. Selain itu, jumlah probiotik juga boleh secara signifikan menurun seiring dengan waktu. CryoBac 163 di sisi lain, disusun dalam bentuk kapsul.Menggunakan Eropah dipatenkan cryo-melindungi teknologi; CryoBac 163 secara klinikal terbukti mempunyai rak yang lebih baik-hidup, kestabilan dan kelangsungan hidup dalam usus.

5. Adakah bayi perlu mengisi probiotik?

ASI adalah sumber bayi gizi terbaik bagi probiotik. Jadi, tidak perlu untuk memberikan probiotik suplemen untuk bayi yang diberi ASI. bukti saintifik menunjukkan bahawa alergi anak telah meningkat secara dramatik dan hal itu berkaitan dengan penggantian susu formula dengan ASI.

6. Apa keunikan Cryobac 163?

Sebahagian besar probiotik yang terdapat di pasaran tidak dapat bertahan hidup melalui saluran pencernaan. Dengan mematenkan teknologi Perlindungan Cryo, CryoBac 163 terbukti secara klinikal untuk memberikan aktif, probiotik hidup aman untuk usus kita. Selain itu, probiotik yang ditemui di CryoBac 163 yang ditanamkan khusus dari susu manusia dan mempunyai keserasian terbaik untuk tubuh kita! Hal ini juga memberikan jumlah yang tepat dari probiotik yang tepat ke daerah tepat sasaran!

7. Apa risiko kesihatan jika probiotik tidak cukup dan jumlah bakteria yang merugikan lebih dari probiotik dalam usus?

Sembelit dan diare adalah gejala yang paling umum dari probiotik kekurangan. The "bakteria jahat" seperti Listeria, Clostridium spp, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa dan lain-lain. Bakteria jahat akan membusuk protein atau asid amino dalam usus dan membentuk zat-zat berbahaya oleh-produk dan bahkan karsinogen. Ketika bakteria jahat lebih banyak daripada yang baik, tubuh akan mempunyai pertahanan alami sedikit terhadap patogen dan racun.

8. Yang memerlukan untuk mengisi probiotik?

Lemah kumpulan: lansia, anak-anak dan perempuan

Orang-orang yang memerlukan pengisian mendesak: orang selepas rawatan antibiotik; perokok teratur, peminum alkohol, orang-orang dengan sembelit, pekerja pejabat, pengguna komputer; hati pesakit dan penyakit kardiovaskular, pesakit kanser selepas kemoterapi dan lain-lain.

9. Berapa banyak jenis probiotik ada di dalam CryoBac 163 dan mengapa?

Ada enam jenis probiotik dalam produk. Ini adalah probiotik utama dalam susu manusia dan dengan demikian memiliki keserasian terbaik dengan tubuh manusia.Mereka juga dirumuskan dalam jumlah yang besar hidup untuk kecekapan yang maksimum.

10. Bagaimana mengambil CryoBac 163?

Ambil satu kapsul sehari sebelum makan, lebih baik untuk mengambil dengan perut kosong di pagi hari atau di malam hari sebelum tidur.

11. Mengapa beberapa produk probiotik yang terdapat di pasaran yang mengandungi nombor lebih tinggi berbanding dengan Cryobac CFU 163? Adakah ini bermakna mereka lebih berkesan?

Sebenarnya, CFU (Colony Forming Unit) adalah kurang penting berbanding dengan teknologi penghantaran yang digunakan. Teknologi CryoBac melindungi probiotik dari menjadi hancur terdahulu sebelum mereka mencapai saluran usus. Hal ini bererti untuk memiliki jumlah quality probiotik jika mereka tidak selamat dihantar ke usus.

12. pesakit kanser boleh mengambil CryoBac163?

Selama kemoterapi atau radioterapi, suplementasi probiotik mungkin tidak berkesan sebagai pesakit lemah dan ubat-ubatan juga akan menghancurkan bakteria. Oleh kerana itu, dianjurkan untuk mengambil produk selepas rawatan untuk meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan membantu tubuh untuk pulih lebih cepat.

13. Apa saja kesan yang dapat diamati setelah mengkonsumsi Cryobac 163?

Hal ini berbeza antara individu. Respon paling langsung adalah melalui tahi anda.Biasanya, proses buang air besar menjadi halus, warna tahi biasanya ringan atau sedikit kekuningan. Bagi orang-orang yang telah sembelit jangka panjang, warna tahi cenderung lebih gelap. Namun, hal itu akan berubah menjadi normal setelah beberapa hari.

14. Adakah saya perlu Cryobac 163 sehari-hari? Bolehkah saya bawa pada hari alternatif?

Anda boleh mengambil Cryobac 163 pada hari alternatif jika anda mampu mengawal diet harian anda dan memastikan serat yang cukup. Jika tidak, lebih baik untuk mengambil satu kapsul setiap hari untuk mempertahankan kesihatan yang optimum.

15. Apakah perbezaan antara Probiotik dan prebiotik?

Banyak orang tidak dapat membezakan probiotik dan prebiotik sebagai nama-nama yang sangat mirip. Sebenarnya, mereka tidak hal yang sama. Probiotik adalah bakteria itu sendiri sementara prebiotik adalah makanan untuk probiotik!

No comments:

Post a Comment