Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Ketahui nilai khasiat gamat emas untuk pemulihan strok, lumpuh, darah tinggi, kencing manis, ketumbuhan dan Lain-lain




Perubatan dengan gamat sememangnya amat sinonim dengan kehidupan seharian kita terutama dalam sejarah perubatan rumpun melayu. Gamat dipercayai telah diamalkan oleh Mahsuri di Langkawi untuk mengekalkan kecantikan wajah dan kekal muda, dan kebaikan gamat bagi mencantikkan wajah dan anti-penuaan kini telah dibuktikan dengan penemuan bahawa gamat kaya dengan kandungan kolagen sama seperti sarang burung.


Gamat Asli Insaan terdiri daripada 86.8% protein, dan 80% merupakan kolagen amat baik dalam pemulihan luka-luka dan juga bagi rawatan selepas bersalin. Saya ingin kongsikan salah satu testimoni Gamat Asli Insaan, iaitu dari En. Ismail Rahman yang mengalami jangkitan kuman pada luka kaki. Selain dari makan, beliau turut menyapu Gamat Asli Insaan pada kaki beliau untuk mengeringkan luka luaran. Salah satu keistimewaan Gamat Asli Insaan adalah jelinya yang telah diformulasikan tanpa rasa melekit dan akan menyerap ke dalam kulit setelah disapu.






Nama : Ismail Rahman

Jantina : Lelaki

Masalah : Jangkitan kuman pada luka

Selepas penggunaan : Luka kaki saya menjadi bengkak, panas dan kerap mengeluarkan bendalir akibat jangkitan kuman. Selepas diperkenalkan Gamat syarikat Insaan, saya mengambil dan menyapunya pada luka setiap hari. Kebengkakan dan rasa panas pada luka hilang dengan segera dan luka sembuh dengan amat baik. Terima kasih kepada Gamat Insaan!


Selain dari kolagen, Gamat Asli Insaan turut mengandungi 8% Mukopolisakarida (MPS) yang berkesan untuk membantu membesarkan urat darah, dan mengekalkan keanjalan saluran darah dan kelikatan darah lebih rendah. Mukopolisakarida (MPS) juga merupakan anti-trombosis, oleh itu boleh membantu untuk mengawal peringkat tekanan darah. Pesakit dengan dengan tekanan darah yang melebihi kadar normal 130/90 mmHg, berisiko untuk terdedah kepada strok dan lumpuh sekiranya tidak dirawat pada peringkat awal. Banyak testimoni dari pesakit yang menggunakan ubat-ubatan kimia hanya sekadar menurunkan tekanan darah kurang daripada biasa, tetapi akan kembali melonjak naik sekiranya tidak mengambil ubat. Selain itu ada juga yang mengalami dengung dalam telinga sehinggakan sukar untuk berdiri.


Dengan mengamalkan gamat, bagi salur darah yang tersumbat 50% biasanya akan mengambil masa beberapa minggu untuk terbuka sepenuhnya, manakala bagi salur darah yang telah tersumbat 100%, akan mengambil masa lebih sebulan untuk terbuka dengan sepenuhnya. keadaan ini biasanya berlaku kepada pesakit strok dan juga lumpuh, apabila salur darah telah bersih dan terbuka sepenuhnya darah akan kembali mengalir ke otot-otot dan mengembalikan fungsi untuk berjalan dan melakukan kerja-kerja seharian.


Gamat Asli Insaan juga mengandungi Kondrotin Sulfat dan Glukosamina (GAGs) unsur yang penting dalam pembentukan tulang rawan, dan merupakan komponen semula jadi dalam tisu sendi yang sihat.Tugasnya ialah untuk membekalkan bahan mentah semula jadi yang diperlukan oleh rawan untuk memperbaiki dan membina semula strukturnya di samping menentang kesan enzim semula jadi yang merosakkan rawan. Tidak seperti NSAIDS dan aspirin, glukosamina bukan sahaja menghilangkan kesakitan tetapi juga membantu membina semula rawan.




Kondroitin paling banyak dijumpai dalam rawan dan bertanggungjawab untuk mempastikan ketahanan rawan. Ia bertindak seperti 'daya penarik air'. Keupayaan kondroitin untuk membendung kehilangan air memberi ketegasan kepada rawan dan bertindak sebagai 'penyerap hentakan'. Kajian menunjukkan keberkesanan meningkat sebanyak 24 peratus apabila rawatan digabungkan dengan glukosamina. Dengan mengamalkan pengambilan Glukosamina dan Kondroitin boleh membantu membina dan membaiki rawan, memperlahankan perkembangan Osteoartritis (OA), melincirkan sendi-sendi, mengurangkan kesakitan sendi-sendi dan rasa kaku, serta meningkatkan keselesaan pergerakan.


Gamat Asli Insaan

Retail Price: RM73.00 Member Price: RM66.00

Pembungkusan baru dengan isipadu 500ml, lebih nilai untuk wang anda.


Gamat Asli Insaan telah menghasilkan banyak testimoni di seluruh Malaysia dalam memperbaiki dan memulihkan pesakit darah tinggi, strok, lumpuh, luka-luka dan jangkitan kuman, serta banyak lagi. Dengan kandungannya yang 200% lebih pekat berbanding produk lain, Gamat Asli Insaan telah diformulakan tanpa bau yang hanyir dan digantikan dengan bau buah kundur. Selain untuk dimakan, jelinya juga menyerap ke dalam kulit dan sesuai untuk disapu pada luka serta kesan pembedahan tanpa rasa melekit. Jika ingin membuat tempahan atau mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan produk, boleh hubungi Admin di sini: HUBUNGI KAMI


No comments:

Post a Comment