Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-

Faq :Spirulina Plus

1. Adakah Spirulina?

Spirulina adalah makanan berkhasiat basa yang dapat menormalkan asam tubuh.Tingkat penyerapan yang dari spirulina pada manusia sampai dengan 95%. Hal ini kaya nutrisi, termasuk protein dan asam amino, vitamin, lemak, mineral, karbohidrat.Spirulina juga telah dipilih sebagai makanan ruangan, dan merupakan suplemen yang paling lengkap pada abad ke-21 dengan 1 gram spirulina boleh setara dengan 1,000 gram sayuran dan buah-buahan.

2. Mengapa memilih Al-Insan's Spirulina Plus?

Spirulina Plus 70% protein lengkap yang merangkumi semua asid amino esensial, pelbagai jenis vitamin dan mineral seperti vitamin A, D, E, B12, beta-karoten, besi, magnesium, seng dan sebagainya. Ini adalah anti-oksidan yang kuat dan mudah dicerna dan diserap oleh tubuh kita. Wheatgrass dan beras merah juga ditambah untuk meningkatkan kemanjurannya. Spirulina Plus sangat ideal bagi seluruh keluarga, terutama bagi anak-anak yang rewel tentang makanan mereka. Teknologi canggih telah digunakan semasa proses pengeluaran seperti ladang, filtrasi, pemurnian, sterilisasi dan pengeringan. Spirulina Plus merupakan makanan alami dan basa tanpa rasa buatan ditambah.

3. Siapa yang memerlukan Spirulina Plus?

Ini adalah suplemen gizi yang paling lengkap, jauh lebih unggul untuk produk makanan yang paling yang memberikan satu atau beberapa nutrisi. Sebagai suplemen makanan, Spirulina Plus adalah bantuan yang sangat baik untuk kesihatan yang lebih baik bagi orang yang hidup di masa kita stres dan mencabar.

4. Apa fungsi dari Spirulina Plus?

Kisah • sebagai antioksidan untuk mengurangkan risiko penyakit
• Anti-penuaan
• Meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan mengurangkan respon alergi
• Mencegah pembentukan batu ginjal
• Meningkatkan sistem pencernaan
• Membantu dalam penurunan berat badan
• Meningkatkan pembentukan sel darah merah
• nilai-nilai gizi tinggi
• Mencegah penyakit kardiovaskular

5. Bagaimana mengambil produk ini?

Anak-anak: mengkonsumsi 1-3 tablet dengan air matang hangat dan mengambil dua kali sehari.
Dewasa: mengkonsumsi 4-8 tablet dengan air matang hangat dan mengambil dua kali sehari.

6. Apa mungkin 'penyembuhan krisis' selepas minum produk ini?

Spirulina Plus membantu untuk merevitalisasi fungsi organ (contohnya, saluran usus boleh mula menghilangkan malapetaka berlendir dan kontraksi boleh menyebabkan dari sakit perut). Respon boleh muncul dalam 3 hingga 7 hari, tetapi berbeza-beza antara individu, bergantung pada, gaya hidup dos, daripada usia, kesihatan dan kecergasan fizikal.

* 1) Respon Mild: kelesuan, keletihan, bahu keras, diare ringan (beberapa kali sehari tanpa rasa sakit), perut kembung dll

* 2) tanggapan berat: sakit kepala, bengkak, pusing, demam, eksim, artritis, sementara peningkatan tekanan darah, sesak nafas, muntah dan kurang nafsu makan dll

7. Mengapa kotoran kelihatan lebih gelap setelah mengambil Spirulina Plus?

Klorofil kandungan dalam spirulina dicampur dengan kotoran dan boleh menggelapkan warna tahi (hijau tua), ini adalah normal dan berlaku ketika seseorang makan banyak sayur-sayuran yang kaya akan klorofil.

8. Apakah ada masalah dengan mengambil Spirulina Plus dari sebuah bekas yang telah dibuka selama beberapa waktu?

Tidak sama sekali. Ini tidak akan menjejaskan kualiti produk dan aman untuk dikonsumsi selama produk belum melewati umur rak nya.

9. Bolehkah seorang vegetarian mengambil Spirulina Plus?

Hal ini sebenarnya sangat dianjurkan untuk vegetarian jangka panjang untuk mengambil Spirulina Plus. Kerana mereka tidak boleh mendapatkan vitamin B12 dari organ haiwan atau besi dan beberapa asam amino esensial dari daging merah, vegetarian cenderung mempunyai cukup nutrisi yang boleh menyebabkan beberapa penyakit dan tahap tenaga rendah. Suplementasi dari Spirulina Plus boleh mengisi zat gizi hilang.

10. Bagaimana Spirulina Plus membantu dalam anemia?

Plus spirulina kaya kandungan besi, yang merupakan 60% lebih tinggi daripada sulfat besi, dan menjadi alami, mudah diserap juga. Vitamin B12 dan asam folat dapat secara signifikan meningkatkan pembentukan sel darah merah dan pengeluaran hemoglobin.

11. Spirulina Plus dapat membantu dalam pengurusan berat badan?

Spirulina Plus mengandungi phenylanine yang membantu memberikan rasa kepenuhan sehingga membolehkan seseorang untuk makan lebih sedikit. Spirulina juga rendah gula dan penggunaan lemak, tinggi protein dan dengan demikian jangka panjang dapat membantu mempertahankan angka sesuai.

12. Bolehkah orang dengan masalah buah pinggang mengambil produk ini?

Spirulina Plus membantu dalam detoksifikasi dan membersihkan darah sehingga dapat mengurangkan beban kerja ginjal. Namun, pesakit dengan fungsi buah pinggang berkurangan mungkin tidak mampu mencerna kandungan protein tinggi dan harus bermula dengan jumlah kecil. Sila berunding dengan ahli gizi sebelum mengambil produk.

No comments:

Post a Comment