Al-Insaan Sdn Bhd (syarikat kongsi ‘Lo Hong Ka International’) sebuah syarikat baru dan dinamik yang ditubuhkan pada Ogos 2008 bertujuan untuk menghasilkan sebuah platform untuk pengusaha-pengusaha yang baru memulakan perniagaan mereka dengan kadar risiko dan modal yang rendah serta potensi pulangan yang lebih lumayan. Baca seterusnya :-
Produk: Shape 8 Enhanced
Nama : Tee Ya Ting
Jantina : Wanita
Masalah : Tidak berpuas hati dengan berat badan
Selepas penggunaan: Saya tidak berpuas hati dengan bentuk badan sendiri dan ingin menurunkan berat badan supaya kelihatan lebih langsing. Saya pernah mencuba banyak produk di pasaran tetapi kesannya tidak memuaskan sehingga saya bertemu dengan Shape8. Dalam 10 hari, berat badan saya telah menurun sebanyak 5 kg! Saya amat berpuas hati dengan kesan Shape8 yang begitu menakjubkan. Selepas pengambilan sebanyak 2 kotak lagi, jumlah penurunan berat badan saya telah mencecah 10kg. Kini, berat badan saya hanya 46kg. Saya berasa penuh dengan keyakinan!

No comments:

Post a Comment